Lördag

Fortsätter väl där jag slutade...

Vid 13 tiden i Lördags kom en man och intervjuvade Daniel o mig inför SSR, och tog lite bilder o så..det är till programbladet till SSR.

När han åkt härifrån packade vi det sista och begav oss mot Vinslöv..

Första stoppet blev hos fam. Åberg/Gustavsson, Daniel stannade o lekte med Anton o jag och Madde åkte till skopunkten i Kristianstad där det införskaffades följande:

image905image906image907

Tillbaka till vinslöv...
Sen gick jag, Daniel o Anton till Ica o handlade till rallyt dagen efter.
Sen blev det en snabbvisit hemma hos mamma o pappa o kollade igenom mina o lillebrors gamla bebiskläder... kolla vad jag ville ha o så :o)
Sen cyklade vi tillbaka till fam, Å/G för lite kvällsmat - GRILLAT mums...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................