Torsdag

Torsdag och snart dags för sista natten... veckan har gått skitsnabbt precis som alla andra veckor..

Både igår och idag har jag och honey varit duktigt och gått en lång runda..i dag blev det över 1 timme..skönt..Fast det kändes när vi kom hem... får väl se hur det går att jobba inatt nu haha,,
Känner av ryggen/ländryggen nu igen på jobbet.. så får sitta ner nästan hela nätterna.. så får väl se hur länge de håller.. ingen höjdare med cementgolv heller... fast skönt med hjälpsamma kolleger..

Min gångstil börjar mer o mer förvandlas till Ankstil... den karaktiskisk gångstilen gravida har..lite vaggande.. Daniel gick bakom mig på Maxi i tisdag o skrattade åt mig...schyst haha..

Nähä nu ska jag strax ner o baka kladdekaka då det är min tur att stå för fikan i natt..

Dagens kvällsmat blir Sprödbakad torsk med potatis o ärtor =Mums..

Ska ta o ringa Mormor med o önska mig en 5kg säck med sättpotatis i 22 års present.. Ja jag vet.. jag börjar bli gammal haha..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................