today

Redan fredag kväll...

Natten gick skitbra att jobba ,jag och Anna traggade hela natten, vi gick igenom allt mellan Graviditet (Hennes dotter ska ha 2v. efter mig), kristendom, GI metoden, barnuppfostran och Diö´s cykelfest :o)
Jag som alltid brukar lyssna på Radio hela nättern lyssnade inte 1 minut :o)

Sen var det bara till o stämpla ut och köra hem.. Planerade att bara sova till 11 men när Daniel väckte mig vid halv 12 vände jag mig bara om och somnade igen, sen tänkte jag gå upp vid halv 1 men när jag vaknade då hade jag ont i bäckenet så jag låg kvar en stund till...eller ja ända till kl 14 :o)

Upp o duscha o sen körde jag och Daniel ner till Älmhult, köpte inlägg till mina jobbeskor och handlade grejer till rallybilen och avslutade på Maxi...perfekt o ha Daniel med sig som kör Kundvagen och packar ner :O)

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt..jag somnade på soffan en stund o efter det har vi ätit Tacos o kollat på Lets Dance..och nu sitter jag här en liten runda.. Var inne på HM´s hemsida o kollade lite... hittade en hel del fint..både till mig och Daniel..

Tror bebis sparkade riktigt för första gången innan också... innan har det mest känts som om där är någon som bökar runt o grejer men idag kändes det riktigt ordentligen.. Men jag har inget att jämnföra så vi får väl se om det verkligen var en spark eller inte..


Imorgon blir det tidigt uppgång för familjen för jag och mamsen ska in till Kristianstad o shoppa.. och Daniel ska hjälpa Kimmen/passa Anton.. tyvärr blir det ingen frukost på sängen Madde...

Sen på kvällen är det Fest för Kristianstads Motorsklubbs först årsmöte o sen fest...vi skippar årsmötet med festen brukar vara rätt trevligt..

Sen på söndag blir det 2 års kalas.. Min underbara lilla Gullunge o Gudson fyller 2år.

image748
Första mötet, en liten Anton på 1320 gram o 39 cm

image749
Dopet, en stolt gudmor

POLARNA :O)





Nähä nu ska jag nog ta o packa lite till helgen... har lite klädångest bara.. va jag ska jag ha på mig? o vad får jag på mig? haha



Postat av: Lou Cigaro

Hur har din fredag varit än så länge? :}

2008-03-07 @ 22:12:15
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................