Lördag

Då var det lördag igen...

Igår blev det som sagt IKEA igen... Fast denna gången blev det rätt billigt haha..köpte "bara" en blandare, 8st pallar ( de sålde för 9 kr/st så 4 till mig o 4 till Lillebror) 2st knivar (1 till oss o 1 till mamma) o ett knivset då knivarna här hemma används till allt möjligt..

Sen bortom Willys o handla lite pålägg o mat till jobbet i veckan

Sen körde vi hem o myste, Daniel pratade lite med bebis haha..

Sen kom Morgan hit o hjälpte Daniel o måla..

Till kvällsmat blev det Pizza, då Daniels kompis Daniel var lite sugen på det o hans sambo jobbade :o)

Idag har jag varit uppe tidigt...redan innan 8 så jag lär väl somna igen vid 13 haha..
Nähä nu ska jag jobba vidare med Lilla Silverratten..

Nån som vill vara funktionär??






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................