Helgen

En liten redogörelse om vår helg i Vinslöv.

Vi körde hemifrån redan vid 8:45.
Framme i Vinslöv blev första stoppen hos Gullungen där jag dumpade Daniel.. sen vidare hem till mamma o pappa..
Byte till deras nytvättade V70 o sen begav jag och mamma oss mot Kristianstad.. vi körde dock till EKO! först där vi byte Vinkelslipen som inte ville starta och shoppade lite :o)

Vidare mot centrum o H&M där vi hittade en jättefin mamma blus o en röd kofta som jag sen fick i födelesdagspresent, sen blev det bl.a Polaren o pyret där jag köpte en tröja till Anton från Daniel där det står "Polaren" på och så en liten runda inom Din Sko, Exit och MIX :o)
Innan vi lämnade City o körde till Babyproffsen så mamma fick se vagnen vi ska beställa, visade även lite annat vi vill ha så hon vet vad hon ska köpa sen när bebis väl är här :o)

Sen hittade jag ännu en födelesdagspresent till mig på Skopunkten - ett par svarta gummistövlar med mudd.
Vi avslutade på BILTEMA innan vi åkte hem igen..då var jag lagom trött..

Mamma lämnade av mig hos Fam. Åberg/Gustavsson, där Daniel byggde kök för fulla muggar tillsammans med sin co-driver Micke (Var det Teambuilding!?!) kimmen och magnus la golv och madde lagade tacopaj och Anton och Rasmus lekte för fullt.. Fullt ös alltså..så jag och Daniel lånade Anton en liten stund... gick hem till mamma o pappa o fikade..o dit kom också Lillebror, Jennie o lilla Mio..Eller stora som Anton sa :o)

image765
image766

Sen gick vi bort till förskolan där Mamma jobbar o lekte lite på gården

image770



Innan vi återlämnade Anton och begav oss hemåt för att duscha o göra vid oss...

Men kvällen får jag skriva om imorgon när nu kommer snart Daniel o Tobbe hem från träningen och jag gissar att de är ganska så hungriga :O)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................