Helg igen

Jaha då vart det helg igen....SKÖNT!!
Fast veckan har gått skitsnabbt..

Igår började vi Dagen med ett besök på Banken, la om ett lån som vi fick ner månadskostnaden med 2000kr, o la in mer månadssparande till mig.
Sen gick Daniel till Apoteket medans jag handlade lite på Netto.. Vidare till Saab o hämta mitt nya emblem till bagageluckan.. Sen blev det byggcenter o köpte planhyvlad furubrädbit o lister o expanderbult o betongborr..
Vidare till Elme färgland o handlade mer färg till badrummet o färg till köket och lack till furu brädbiten och något vax till vår nya bänkskivan.. sen avslutade vi på Maxi för Tobbe hade beställt blåbärssmootihe o Netto hade inga blåbär..
Sen skjutsade jag Daniel till Friskis o svettis o jag begav mig hemåt för lite sömn..

Till kvällsmat blev det egengjorda hamburgare o Tobbe fick även se mitt rätta gravidhormon-jag.. ingen vacker syn... Blev skitsur på Daniel för en liten skitsak igentligen men men... det är inte alltid en dans på rosor o vara gravid.


Min Handyman är i full gång nere i badrummet.. målar det sista och ska strax sätta ihop badrumsmöblen.
Verkar som om det blir en 4e tur till IKEA på 1 vecka...
Tror det blir en tur till Text o Skylt här i Diö också.. ska ha plastfilm o beställa namn o dekaler till Rallybilen.

Sitter o funderar på hur länge jag vill vara hemma med bebis.. Daniel vill också vara hemma..
Men vi har inte bestämmt ännu om vi ska skola in i Aug, då kommer bebis vara nästan precis 1 år
eller i Jan...helst hade vi väntat till Jan men vi får se hur länge dagarna räcker...
Jag blir hemma minst 8 månader iaf.  o sen hemma länge på sommaren hela familjen.

Nähä dags o fixa till sig o äta lite frukost.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................