22 års kalas

i onsdags var det kalas här...Fick precis plats alla runt bordet :O)
Till mat blev det Tacopaj efter recept från Madde och till efterrätt glass, maränger och chokladsås.

Och jag fick en massa fint:

Av Daniel: Ett slutrör haha.. till min bil...men precis vad jag ville ha...Han vet precis vad en kvinna vill ha ;o)
Jag fick även olja till bilen och en pajbok. Och så fick jag frukost på sängen av honom och Linnea.

Av Mamma o pappa fick jag ett svart linne, vit/blå blus, röd kofta och en ljusblå topp, svarta gummistövlar, after eigth choklad, Annika Lantz bok 9½mån, disktrasa o svamp, en lott o min zinkspann full med blommor igen :o)

Av Lillebror, Jennie och Mio fick jag: skitfräck gult halsband, armband o öronhängen och Tidningen Gravidbibel (Lillebror tyckte dem kollade konstigt när han handlade den haha)

Av Mormor fick jag: en korg med blommor till trappen, ett sommarset till kanna o 8 glass (Perfekt i uterummet), After Eight choklad, ett helt flak påskägg (riktiga ägg)

Av Anton, Madde o Kimmen  fick jag 2 jättefina prydnas katter med silverhuvud.

Av Tobbe o Linnea (Daniels syskon) fick jag 2 nya fina svarta ljushållare (vi har ju råkat ta sönder de 2 gamla)

Och av Daniel föräldrar fick jag pengar - jättebra då ska snart ska till Ullared:o)

image785


Mio, Daniel, Linnea och blomstergrupperna jag fick.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................