Utmanad

Jag har blivit utmanad av Tessan att visa innehållet i min handväska...så här kommer det:


Plånbok
Nycklar
Läppglans och lipsyl
2st pennor
4st hårband
2st dextrosol
1st 5a
och en lapp från Maxi.

Hmm och nu utmanar jag...
får ta några som jag vet läser och har egen blogg..

Min gamla klasskompis Bella
Mammas jobbarkompis Anna
Kusin Tina


Postat av: Miian

snart har du ingen handväska längre,utan en stor skötväska att fylla me skit..det är såååå skönt =)

Låter som ni ska få en bra midsommar...och tvlicens ska man icke betala ;) inte i onödan iaf =)

2008-06-18 @ 22:48:32
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: anna

Lovar att göra utmaningen, men inte just idag. Mycket som snurrar i huvudet och som ska hinnas med. Kram

2008-06-19 @ 10:06:23
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Robban

ÅÅÅ läppglans!! =)

Har jag oxå hemma.... =P

2008-06-25 @ 16:29:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................