Helgen

Helgen då..

Vår helg började i fredags, Daniel jobbade på sitt andra jobb till middag, sen åt vi lunch tillsammans innan vi satt oss i bilen för färd ner till södra skåne.

Vår GPS fick spel precis utanför Eslöv men till slut med hjälp av telefon guidning hittade vi hem till Marcus lägenhet..
Hans jättefina lägenhet..stor och ljus, syntes inte att det var en ungkarlslya ;o)

Vi kollade på Rallyfilm (vad annars haha) från SSR, b.la. Ulriks avåkning..
Sen åt vi lasange innan fotoduken sattes upp och fotograferingen påbörjades..
Vi började med lite ljus/kamera inställningar..


Daniel som fotoassisten och Marcus

Fast jag var nog ingen vidare bra model haha... var skitsvårt att vara naturlig framför kameran...tur jag känner Marcus så bra som jag gör annars hade det inte gått så har bra...Fast annars hade jag nog inte gjort det heller..men jag är väldigt glad att marcus ville testa att fota mig... har bara fått 2 bilder änsålänge men dem är jag nöjd med :o)

Och desto senare det blev och desto tröttare jag blev desto bättre blev faktiskt bilderna.. :O)

Lite över 1 lämnade vi iaf. Eslöv för denna gången... vi återkommer till Jul iaf. :o)
Så vid 2 checkade vi in hos Mamma o pappa.

Lördagen:
Födelesdagsfrukost för Mamma kl 10 tillsammans med hela stora familjen, Mamma,pappa,mormor,Lillebror,Jennie,Mio och jag o Daniel..

Sen körde vi bort till fam. Åberg/Gustavsson där väggen mellan det nya och gamla skulle öpnnas upp...
Killarna fixade det och jag,madde,gullungen.Sanne och Rasmus roade oss med annat, b.la. kurragömma och så hann vi med en runda till lekplatsen.


Micke,Kimmen och Daniel                   Gullungen

Vid 17 lämnade vi fam, Åberg/Gustavsson för kalas hemma hos Mamma o pappa..
Mamma o Lillebror som firade sina födelsedagar..
Jag var dock inte så social...trött och huvudvärk gjorde att jag skolkade lite..
Men tror inte så många märkte det, för vi hade ett gäng framför TV:n som skrev o gapade (Fotbollen)
En hög med farbröder + Daniel och öl ute i uterummet som pratade Rally..Och ett bord med fastrar som säkert diskuterade skvaller ;o)
Jag,Mamma.Jennie och Marianne bänkade oss ute i köket och pratade om det mesta mellan Mio och bebisen..
Vid 22:30 åkte sista gästerna så då gick jag o la mig..


Söndagen:
Tog vi sovmorgon.. o sen frukost o uterummet innan vi åkte hem till Fam. Åberg/Gustavsson.. Daniel för att hjälpa kimmen och jag för att mysa med Anton..o vi hann med mycket mys.. t.o.m. sov en stund tillsammans :o)

Men vid 16 var det dags o bege sig..Men först hem till mamma o pappa och hämta våra väskor och spjälsängen för Daniel skulle jobba...

Så min söndagkväll tillbringade jag i soffan framför någon dansk dokumentär och en påse ostbågar.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................