Tisdag

Idag har vi klarat av ännu ett BM-besök , och det såg lika bra ut som vanligt :o)

Vikt + 1,9 (Totalt 10,5kg)
SF 33
Hjärtat slog så fint,
Bebis var inte riktigt fixerad ännu..men har ju 5 v kvar så :o)

Efter det körde vi hem o sov...

Och när jag vaknade vid 12 åt jag glass o jordgubbar till frukost innan jag körde ner till Älmhult o handlade lite på Netto, b.la. lite nytt scrapbook material :o)

Blev en snabbesök på Apoteket också för köp av mer järntabletter.

Också köpte jag med mig lunch hem - Räkbaguette :o)

Fast det var knappt jag kom hem för det låg ett stort träd över vägen precis vid infarten till Diö.

Nu i em. har jag bara vilat... är inte på humör för något alls...har en sån svacka igen...
får väl skylla på hormonerna eller nåt..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................