Tisdag

Och så var halva veckan avklarad...

Igår var vi nere i Älmhult...Jag shoppade på Lindex och klippte mig på Saxess  och Daniel lämnade ner sina rallydäck till AP och skrev papperna på sitt nya jobb :o)

Efter semestern och pappaledigheten kommer han att börja dagtid nere i Älmhult istället på Elme Konstruktion.
Fast de hade lite kris där nere så idag har jag träffat honom ca 20min för sen skulle han ner dit o jobba lite extra..
Fast alltid trevligt med lite extra pengar.. spec. när vi har en barnvagn att betala i slutet på Juli :o)

Vi hann även med ett kort besök på IKEA (handla studentpresent o födelesdagspresent) och så shoppade vi loss på Kyrkbacken (blommor) vi köpte massa små blommor och 3 mini träd till framsidan.. allt i rosa..blev så tjusigt så..får ner o ta en bild sen..

Ja Daniel är som sagt på ditt andra jobb så jag ska bara ta det lugnt idag.. kanske baka lite..köpte en ny receptbok på Maxi när vi var där i måndags..
Borde ta tag i den dära Malm byrån också... blev lite småsur på Daniel för skötbordet gick sönder (sprack p.g.a spikarna) så nu får jag montera ihop allt själv.. men vi får väl se hur det går..

Imorgon är det Student!! Kusin Robin tar studenten nere i Tomelilla..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................