Måndagen

Idag har det inte hänt spec. mycket här hemma..

Har varit väldigt trött och haft huvudvärk hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen..
Men efter att Daniel kört till sitt andra jobb har jag vilat i 2 timmar så nu känns det bättre..

Ska snart gå ner o duscha så då piggnar jag nog till ännu mer för mitt paket från Panduro har kommit, så jag ska köra bort till Liatorp och hämta det idag tänkte jag :o)

Fick precis lite trevligt nyheter från Daniel ang. hans jobb..
Han får sluta redan imorgon på sitt gamla jobb så i natt är sista natten han jobbar där, så på onsdag börjar han på Elme konstruktion :o)

Idag är det 35 (40) dagar kvar..
Fast ska jag göra som Mamma kommer bebis till helgen...vi får väl se.....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................