40dagar..

Idag är det 40 dagar kvar... (45 enligt UL) shit...tiden går så fruktansvärt fort nu..o skönt det.. ser verkligen framemot förlossningen...att äntligen få träffa bebis...vårt underverk..

40 dagar sen är jag inte bara Anna utan jag är Mamma också...
Finns dagar då jag tvivlar på mig själv..
men med de personerna jag har runt mig (Daniel,mamma o madde m.fl.) kan det inte gå fel :o)

Känns så overkligt fortfarande...även om jag ser alla bebisgrejerna varje dag och jag känner vildingen..
Igår hade h*n hicka så hela magen hoppade på mig när jag skulle sova :o)

Har tagit tag i bebisen bok också nu...den som jag gör själv... hade gjort några sidor men de rev jag ut för jag var inte nöjd..
Ska fortsätta när Daniel kommer hem för vårt fotopapper är slut så han skulle handla hem mer...

Dags att vattna blommorna....



Postat av: miia

Åh vad vacker du är kvinna!

Så fin!

om du bara visste hur mycket jag tvivlade och fortfarande tvivlar på min förmåga att blir och vara mamma,jisseS!

Men det går ju skit bra,en sak i taget..man e nervös för varenda nytt som kommer...

trodde aldrig jag skulle reda ut att stå på mig å skita i amningen,trodde inte jag skulle klara gå hemma om dagarna,trodde aldrig jag skulle klara av att ge Lowa vanlig mat..men..ALLT går ju!

Jag gissar att ni får en flicka..eller ni vet vad de blir?

några namn?

kramkram tusen frågor

2008-06-13 @ 11:19:35
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................