Veckoplanering

Söndag o jag mår väl som förtjänat..
Men jag ville se fin bilåka o då brukar man få gå en bit..
Fötterna är gigantiska idag o stramar en massa

Fast ryggen är inte värst utan det är revbenen och då är det ju faktiskt bebis som varit lite busig i natt o legat o tryckt på dem eller nåt... ont gör det iaf.

så pass ont att jag mest legat o vilat idag.

Var bara uppe för att fixa frukost till killarna..

Och nu ska jag strax gå o vila lite igen, ska passa på o bläddra igenom Halens katalogen..verkar vara en massa fint där i.
'
Annars har vi inget planerat verken idag eller imorgon, bara Daniel som ska sätta ihop FEF så hon är klar till på lördag då det är nästa deltävling i Smålands DM.

Sen på onsdag åker vi förhoppningsvis ner till Båstad o hälsa på Lillebror, hans sambo Jennie o hennes familj har sommarhus där nere på strandgatan.

o på Torsdag blir det K-stad dagarna tillsammans med Madde,Kimmen och Gullungen :o)

Fredag ska vi kolla på Elin när hon spelar beachhandboll i Åhus (Frukost på Mc.D eller hur sa vi? ;o)

o på lördag blir det då en tur till Emådalen och Rojarrundan (där vi vann förra året)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................