Karlstadshopping

Igår innan vi lämnade Karlstad hann vi med lite shopping..

De var Rea på H&M så fyndade lite amningströjor o amningsbh + trosor, synd att man "bara" ska vara gravid 1 månad till för det fanns så många fina mamma kläder där.. men 1 st svart skjortklänning fick följa med mig hem iaf. kan ha den sen efter också så :o)


Bh ord. pris 149 Rean 79:50 + clubrabatt på -15:90 = 63:60
Trosor ord. pris 59:50 Rean 29:50 + clubrabatt - 5:90 = 23:60


Bh ord. pris 129 Rean 79:50 + clubrabatt på -15:90 = 63:60
Trosor ord. pris 59:50 Rean 29:50 + clubrabatt - 5:90 = 23:60


2pack amningstoppar ord. pris 249, Rean 149  + clubrabatt - 29:80 = 119:20


1st amningstopp ord. pris 129 , Rean 49:50 + clubrabatt - 9:90 = 39:60

Och sen stannade vi till på barnens hus där jag hämtade ut ett gratis babypaket, kändes lite halvskumt att hämta ut det i karlstad :o)

Hemma i Diö var vi vid 17 tiden..o då var jag riktigt trött så vilade lite innan kvällsmaten som blev pizza, för ingen av oss orkade laga något.. har verkligen saknat min säng...spec. med denna magen för jag har 2 st duntäcken och massa kuddar runt mig för att kunna sova bra och det har jag inte kunnat ha i helgen..

Vet inte riktigt hur bebis låg natten mellan torsdag-fredag o fredag-lördag för jag hade så ont i revbenen på ena sidan.. men som tur var det bara de 2 nätterna.. för det var verkligen ingen höjdare..

Nähä nu kom Daniel hem...dags att laga kvällsmat..sen ska vi till Uthövdan....Lennartkel!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................