Igår och idag

Har varit fullt upp både idag och igår..eller ja.. vi har suttit mycket i soffan och bara tittat på vår älskling också.


Visst verkar han nöjd med livet? :o)

Igår kände jag mig mest som en kossa, ammade 4! gånger på bara 2 timmar på morgonen.. fast då hade han sovit mellan 22-05:30 :o)

Sen såg vår dag ut så här:

BVC - Han hade gått upp 105gram sen i måndag, vilket är bra.
Amma på BVC
IKEA - så Rallykalle fick träffa sin mormor (som fick mata honom då han var mer hungrig, hade med mig mat som jag pumpat ut) vi köpte även badbalja och fler överdrag till skötbädden.
Lindex - men jag handlade faktiskt inget (Daniel trodde jag var sjuk ;o)
Banken - byte bilförsäkring på V70:n
Hartmans Hörna för lunch och blöjdbyte och givetvis var rallykalle också hungrig, så där hade jag min första offentliga amning och det gick jättebra :o)
Willys
Jag hann sprang även in på Maxi en snabbis för att handla en insats till badbaljan.

Sen hem och amma och amma igen :o)
Men det gjorde inget för sen sov han mellan 00-04-10 men jag lämnade inte sängen förrän kl 13 - lyx
När jag väl masat mig upp blev det amning igen och lite mat innan vi åkte till Barkhult så rallykalle fick träffa sin Farfar och Farbror, lantluften gjorde honom visst hungrig för under de 2½ timme vi var där ammade jag nog 1 timme haha.

Sen hann vi inte mer än hem och hann laga kvällsmat förrän han ville ha mat igen...så nu hoppas jag att han sover lika länge i natt... fast innan läggdags ska vi hinna med en amning till..

Intressant va? haha.. att läsa om hur ofta jag ammar.. fast det är det jag gör hela dagarna..det och gosar med rallykalle...



Postat av: Anki

Vilket leende "Måns" eller vad det nu blir har

Ha en skön dag

kram Anki

2008-07-26 @ 09:33:15
Postat av: Carolina

Ååå vilket leende.. de e väl de som fär gyller dagen..

2008-07-27 @ 20:47:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................