Onsdagen

Fick igen direkt för det där med mjukstart..

Amningen ville sig inte alls igår kväll och "Rallykalle" var mest arg..men till slut efter massa småammande somnade han vid 2 och sov till kl 7, blev lite paff när jag vaknade o såg vad klockan var..

Sen blev det  lite skrik och småamning på förmiddan också det slutade med att jag fick pumpa, då mina tuttar såg ut som Dolly Partons och han vägrade äta mer..

Sen somnade han i vaggan och sov i nästan 6 timmar... vet inte hur många gånger jag och Daniel var och tittade till honom så han andades...



Till slut vaknade han iaf och jag la honom till bröstet men efter lite småsuttande SOMNADE han igen.. Då ringde jag Mamma för lite råd och tips..
Men sen när vi lagt på luren vaknade han till och jag pumpade lite för att "sätta" igång bröstet och efter det åt han en massa - skönt!

Tror han är lite rastlös, när det inte rinner till direkt ger han upp och vägrar sutta mer.. men vi lär oss mer och mer för varje dag som går..

Sen var det dags för premimärdoppet i handfatet... något som "Rallykalle" verkade gilla..



Och nu ligger han ute i vagnen hos Daniel som precis tänt grillen...

Imorgon blir det BVC och "Rallykalle" ska få träffa sin Mormor.


Postat av: Carolina

Jag tror nog allt att de blir en Kalle!

2008-07-23 @ 20:36:08
URL: http://linwasblogg.blogg.se/
Postat av: nea (Rebecca)

Gud vad underbart med er bäbis!

Önskar er all lycka och välgång....

2008-07-24 @ 00:49:13
Postat av: tessan

hehe ja det visst ja, ja med du har en väldigt bra ursäkt att inte alltid kommenter ^^

o en väldigt söt en med =)



hoppas allt går bra med allt =)



komit fram t nått namn ännu?



kramar från oss alla tre =)

2008-07-25 @ 18:29:13
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................