Torsdagen

Igår var det fullt upp som vanligt... Fast jag fick ju sovmorgon..

Hämtade Mormor vid 1, sen begav vi oss till CSK och Kirurgen 1 där mormor skulle undersökas med kamera i magen.
Jag följde med in och tittade även om sköterskan frågade både en o två gånger om jag verkligen ville titta (Hon trodde nog jag var lite känslig med tanke på den stora magen) När sen läkaren kom in frågade han hur länge till det var innan det var dags - 1vecka , oj sa han då, då kan det ju ske när som.. Japp
Han sa att de var inte så duktiga på förlossningar där men de kunde ordna med transport ;o)
Iaf. undersökningen gick bra och magsäcken och tunntarmen såg bra ut.

Efter sjukhus besöket körde vi till Åhus, åt lunch på kantarellen innan vi gick bort till Beach Handbollen.
Där var hela släkten haha..

Lillebror, Daniel o Kusin Malin sålde frukt, jag hjälpte till lite i bakgrunden... också fick vi hjälp av gullungen.. Bilder kommer sen.

Dock hade jag mer ont än vanligt i ryggen...

Vid 6 lämnade jag,Daniel o Mormor Åhus... lämnade av mormor hemma...körde hem hit och fixade ut en vägbeskrivning till Bengans Racing i Eslöv , gick på toa - då kom lite av slemproppen (mysigt va? haha) på började färden.. fick värkar med 9min mellanrum.. Fast mest ont gjorde ryggen..

Hämtade motorn, sen skulle vi egentligen kört hem till Småland..men vi beslöt oss för att sova i Vinslöv ifall värkarna blev tättare..

Beställde iaf. kina mat i hlm på vägen tillbaka som vi sen åt hemma..  Medan Mamma tappade upp vatten i badkaret...
Sen låg jag och plaskade en lååång stund men massa ljus tända och diskuterade förlossningar med Mamma..

Värkarna släppte och jag somnade vid 12, vid 5 vaknade jag för att gå o kissa..

Och nu vid 9 tiden har värkarna satt i gång så smått igen... eller ja jag vet ju inte om det är värkar... är helt ny på detta..
Kraftig mensvärk känns det som iaf. som kommer o går..

Nähä nu ska jag ta o tappa upp ett bad till...och blir det inte "värre" åker vi till Åhus sen... fast jag vill gärna inom Kappahl också...halva rea priset...

Så håll nu tummarna att det snart sätter igång... Så vi får träffa efterlängtade Bebis..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................