Torsdag

Torsdag och jag är trött!!

Har inte alls sovit bra i natt...eller jo fram till kl 4, sen gick jag upp o kissade och sen dess har jag bara sovit kortare stunder..
Märks att det bara är 9 dagar kvar... "mensvärken" blir värre, ryggen gör mer ont och bebis större..

Men nu har jag unnat mig ett bad här hemma, Mamma o pappa har fräschat till deras gamla badkar så man kan bada där igen och det var sååå skönt.. O behövligt.

Men Mamma skrämde mig lite innan för när Lillebror skulle födas så trodde hon att hon bara hade förvärkar men rätt som det var kom det krystvärkar och Lillebror föddes här hemma på köksgolvet...
Men jag har ställt in mig på 30 timmars värkarbete..Och jag kommer säkert gå 2 veckor över tiden..

Nä nu ska jag ta o äta lite frukost sen ska jag köra bort till Mormor, hon ska in till sjukhuset idag så jag erbjud mig att skjutsa in henne (så fick jag lite sovmorgon) för de andra (Daniel,Mamma o Pappa) är redan i Åhus o hjälper Lillebror.
Tar ca 1 timme på sjukhuset o  sen kör vi också ner till Åhus en sväng innan jag och Daniel åker vidare till Eslöv..

Sen blir det lugnt på fredag...ska bara vara hemma o ta det lugnt...kanske baka lite..
För sen på lördag åker vi nog till Östersjöfestivalen en sväng...Och på Söndag ska vi titta på Lillebror när han spelar i Åhus.. Fullt upp..


Postat av: Miian

Åh föda hemma på köksgolvet vore ingen hit :)

Skönt att du känner att det är nära,jag gick och letade tecken efter tecken men fick inga tecken förrän det var dags,sen tog det ju också fem dygn från att det satte igång :P

Hoppas du får en mysig förlossning att minnas livet ut,har du funderat över smärtlindring än?

Kram

2008-07-17 @ 15:15:41
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................