Torsdag!

Måste passa på och rekommendera denna Gel från Oriflame..Hade glömt att jag hade denna hemma så hittade jag den igår och smörjde in mina svullna fötter och man kände direkt hur det började kyla..hur skönt som helst.

Foot Care Cooling Foot & Leg Gel

Uppfräschande och lugnande gelé för fötter och ben. Innehåller rosmarin och mentolextrakt som hjälper mot trötta ben och fötter. 100 ml.



Daniel är ute i landet o plockar jordgubbar som blir dagens frukost.
Det har varit väldigt spännande o se vad som finns i vår trädgård nu när allt blommar/växer..
Mest nöjd är jag med vårt jordgubbsland...stora fina o underbart goda gubbar :o)
O sen har vi även röda o svarta vinbär och plommon (tror ja) och jag har själv satt potatis, böner och rabarber..

Nähä nog pratat om vår trädgård.. Nu ska jag ta o packa lite kläder.. sen åker vi mot Vinslöv med pit-stop i Hästveda o marknaden där..
Fast vi tar inte rallybilen ner även om gullungen ville det :o)

Sen hem till Mamma o pappa o kolla vad hon köpt till mig i Ullared o sen blir det K-stad dagarna i e.m. med fam. Å-G :o)

Ha´de bra allesammans


Postat av: tessan

ja hade nått liknande gel , fast en blå tub.. var skitbra!!!! skönt att det finns nått som kan få ner svullnadenn lite =)

2008-07-10 @ 11:00:06
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................