Samtal 1

- Barnmorska xxx
- Hej jag heter Anna och jag tänkte föda lite barn hos er.
- Skratt , jaha så trevligt, du är så välkommen så...

osv....

Första samtalet till förlossningen är avklarad.

Det var lugnt inne på förlossningen och vi skulle komma in när det blev outhärdligt..

Nu är det 4-5min mellan värkarna o de varar 1-2min och gör ONT!
Har legat i badet nu en stund och det hjälpte lite grann.. Med massa ljus tända och lugna favoriter på radion.. legat o klappat på magen :o)

Fast att det gär skitont så vill jag att det ska göra ännu ondare nu....

Spännande detta..

Det blev inget Åhus.. men det kanske ni förstod...



Postat av: tessan

haha förstår att ni håller er hemmavid =P

har er i tankarna, hoppas allt går bra o någolunda snabbt o smidigt =)



massa lyckokramar // tessan + familj =D



o kom ihåg nu... en rallytjej ska det va ju,

bella vill ju inte va ensam ^^ hihi

2008-07-18 @ 13:24:15
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................