Måndag

Ny vecka igen...
Tiden går förvånadsvärt snabbt.

Fast denna dagen började inget bra... Fast jag sovit bra var jag jättetrött hela förmiddan och låg mest i sängen..
Hade förvärkar till o från o ryggen värkte..
Fast frukosten den åt jag ute... jordgubbar o mjölk :o)

Men efter att ha duschat så piggnade jag till lite och vi körde ner till Älmhult för lite ärende..
Vi började med lunch på Hartmans Hörna :o)
Vidare till AP-Däckservice där vi fastnade i 1½timme! , samtalet hoppade mellan Mästarmötet, Silverratten, Älmhults dagarna, invigningen och massa annat rallysnack :o)

Nästa stop blev Apoteket o Time där vi köpte varsin kulglass som vi sen avnjut på en parkbänk utanför kommunhuset.
Sista stoppet för dagen blev Maxi där lite nödvändigheter inhandades.

Och nu ikväll har Daniel klipp klart gräset och jag har plockat massa jordgubbar i vårt land:
5 liter blev det, ska ta o frysa ner ett gäng så jag kan äta jordgubbar i vinter när jag slutat amma.


Och nu väntar jag bara på att maten ska bli klar... idag blir det Ris och kassler med sparris - mums (fast jag äter inte kassler)

Och en massa annans till efterrätt...


Postat av: Madde

ananas va det ja;) Låter gott!! Kram

2008-07-14 @ 22:11:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................