Lösenord

18 dagar kvar till BF (13 enligt sista mensens första dag)

Så nu är det dags att lösenordskydda denna blogg.

För att få lösenord vill ja veta vem du/ni är och gärna er egen blogg.
känner jag er inte skrev då gärna vem ni är o hur ni hittade hit.
För jag kommer inte ge ut lösen till vem som helst då jag vet att det finns personer som jag tycker mindre om som läst innan, och kanske läser ännu!?

Alt. 1 ni skriver en kommentar till detta inlägget med er egen blogg (om ni har så man måste godkänna en kommentar innan den läggs ut) så skriver jag lösen där.

Alt 2 Ni mailar till [email protected], msn går också bra..

Jag kommer inte lösenordsskydda på 1 vecka eller så, så ingen brådska...


Postat av: tessan

ja skulle gärna vilja ha lösenordet =)



tänkte på er i söndags, åkte förbi diö med tåget påväg hem ^^



hoppas allt är bra annars!!!



kramar

2008-07-08 @ 11:39:32
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: tessan

hehe okej =)



ja det va trevligt, det gick för dom, de kom i mål vilket inte många gjorde då det bara va ca 30 nått kvar i tävlingen när den va slut.. många som bröt!! , ska ta o slriva lite om det sen på bloggen har bara inte orkat än =P



asså.. satt o funderade var erat var men tänkte inte på det sen.. bara såg diö skylten =P



kram

2008-07-08 @ 13:48:55
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haj Anna! jag vill gärna forsätta läsa din blogg.. De e juh nästan de man längtar efter en dag på jobbet! att få komma hem å läsa din blogg=) Krm kram

2008-07-08 @ 16:51:01
Postat av: Anki

Hej! Hoppas du mår bra. Här går allt sin gilla gång. Har 3 dagar kvar, sedan får jag "semester" alltså ledigt men stå till arbetsmarknadens förfogande.

Du har ju min e-postadress, så jag väntar på lösenordet som du lovade innan.

Ha det bra och krama om Daniel också från mej

2008-07-08 @ 18:33:03
Postat av: Marie

Ja vill självklart ha lösenordet :) Du har min bilddagbok :)

2008-07-08 @ 18:48:58
Postat av: Anna

Hej hej!! allt verkar vara bra med er, skönt att höra! Skulle gärna vilja ha lösenordet till din blogg. Kul att se hur ni har det nu när det nya lilla livet kommer till världen=) LYCKA TILL med allt!! kram

2008-07-08 @ 20:30:04
Postat av: Miian

Hej baben!

Vad fint ni gjort i bebisens rum,där kommer den trivas!

Är allt klart för ankomsten nu?

nu e det verkligen inte långt kvar..och du...skit i kläder,gå näck ;)

Snaaart kommer du i dina gamla kläder igen,säger jag som inte kan ha alla mina än :P

Men du..när lösen kommer,får du gärna maila mig!!!

massor med kramar

2008-07-09 @ 10:00:17
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Heej Anna. Jag skulle gärna vilja ha lösenordet till din härliga blogg.. :):)

Massor av varma kramar.

2008-07-10 @ 10:27:45
URL: http://ullab3lla.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hej Anna!

Jag vill gärna kunna fortsätta läsa din blogg.

Du kan ju skicka lösen till min mailadress.

Kram från kusin!

2008-07-10 @ 13:43:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................