Stockholm

Helgen har varit jättetrevligt och gått supersnabbt.

Halv 4 lämnade vi Alvesta hela Malmqvist gänget på ca 45 pers.
Ett antal timmare senare anlände vi till Stockholm där en buss tog oss till vårt Hotell - Hotell Anglais på Stureplan.
Där var typ 500 pers i baren när vi kom för de hade After work - fullt ös!!image626
image651

Fick vårt hotell rum, allt jag önskade var ett badkar men vi fick höj o sänk bara sängar istället (Alla andra fick badkar) men som tur var fanns det varmvattenbasssänger nere i relax avd.

Sen blev det middag (Pytt i panna med råa ägg) till middag, ingen höjdare men det gick.. Efter det gick jag och la mig och Daniel festade lite med sina kolleger..

Lördag morgon började vi med ett dopp i varmvatten bassängen helt själva innan vi åt en underbart god (o stor) frukost.. fanns allt o lite till..

Sen blev det shopping, Daniel hittade ett par Jeans på Carlings och jag en tjocktröja på MQ.

Kl 14 gick sen bussen till Cirkus och Rivierans Guldgossar med B.la. Robert Gustavsson, Tommy Körberg och Susanne Reuter.
Ingen höjdare men Robert Gustavsson gör ingen besviken.
image650image629

Efter det gick bussen till Resturang Fem små hus i Gamla stan.. Där åt vi lax förrätt, kalvfile, potatisgraäng o Gorgonzolasås till huvudrätt och äppelcheesecake till efterrätt - Det var riktigt gott.


Sen tog vi ungdomar taxi tillbaka till Hotellet och jag gick o la mig (Som vanligt) och Daniel festade med sina kolleger o resp.
image648

Söndag tog vi sovmorgon, åt den goda frukosten o sen tog vi Taxi till Centralen och låste in våra väskor sen gick vi på shoppingtur - Åhlens City hade Halva rea priset på all rea så där hittade vi alla en hel del...o vi handlade lite bebisköäder - Man kan tro vi ska få en pojke men det vet vi inte..men det var ju bilar på det!!
Och vi gav inte mer än 192kr för allt.

image625image649

Och vid 19 tiden var vi äntligen hemma i Diö igen... har varit en jättebra helg men hemma är ändå bäst :o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................