Sova-jobba-Sova

14 Jan - Ännu en dag i mängden som jag soivit bort...

Fast jag gick upp vid halv 2 och var på jobbet kl 15 för 1 timmes utbildningen eller ja första pratade AE om personalfrågor sen pratade vår VD lite om Swedwood... Inte så givande.

Var min söndag igår... gick rätt hyfsat.. Åt Nassetårta och Marängswiss..
Maskinen mest krånglade o de hade ställt en massa fel i hyllsystemet som vi fick fixa till..
Jag hade mina små stunden där jag var nära att somna men annars gick natten rätt snabbt.

Imorgon blir det till o stiga upp ännu tidigare.. ska vara i Älmhult kl 14.

Men sen på Onsdag då ska jag sova tills jag vaknar...som säkert lär bli 13 bara för det..

Jag och Chefen pratade HP och min graviditet igår..verkar faktiskt som om han bryr sig och vill underlätta för mig - Skönt det..

Nähä nu ska jag göra Daniel o Morgan sällskap o äta lite chokladpudding o sen är det dags o köra till jobbet igen..

Jobba-Sova-Jobba-sova så ser mina dagar ut för tillfälligt..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................