...

Igår var jag ett Känslomässigt kaos kändes det som..
Jag som nästan aldrig gråter....men igår rann det över... har varit mycket nu..med Hus o Graviditeten...
Både för mig och Daniel... Mycket som hände o ingen är som vanligt så igentligen är det väl inte så konstigt..
Mycket tankar - Kommer jag klarar detta, kommer vi att klara det? Med ekonomin..vill inte att Daniels ska ge upp sitt rallykörande för detta... Kommer jag bli en bra mamma?


Postat av: Madde

Jag vet att Ni kommer klara det jättebra!! Ni kommer att bli jättebra föräldrar för Ni är helt underbara med barn bägge två!
Det är bara hormonerna som spelar dig ett spratt just nu,Anna.
Tro på Er själva så löser det sig till de bästa!:)
Bamsekram

2008-01-12 @ 14:45:42
Postat av: Mamma

Lilla Anna du kommer att bli en jättebra mamma och Daniel kommer att bli en jättebra pappa. Och jag kommer att bli en jättebra mormor ...

Kram från mamma

2008-01-12 @ 18:56:15
Postat av: tessan

det kommer gå kanon!!
ja hade med dom takarna.. ville inte hans rallyåkande skulle bli lidande
o se på oss... vi va ÖVERALLT me bella . på massatvlingar i sverige o i tyskland... o ni kommer bli toppern föräldrar!!!

massa kramar tessan

2008-01-13 @ 07:28:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................