Chefen avklarad

Gick till jobbet med en klump i magen igår - Hade bestämt mig för att berätta för chefen.
När jag fick reda på att jag skulle få fast (i okt)  så sa han lite på skoj "oh ja sen kommer tjejerna ett halvår senare gravida hehe" o det var detta jag hade i huvudet.

Iaf, jag jobbade på och funderade hur o vad jag skulle säga men ingen Stefan dök upp länge och när han väl kom ut och gav mig mitt Schema + tiderna till utbildningen (Där jag inte kunde ena tiden p.g.a UL) och frågade hur det gick o så men jag kunde  inte säga något!!

Till slut var jag mer nervös än inför en rallytävling så när maskinen krånglade och vi väntade på reperatör gick jag ut till Åsa för att berätta o be om råd :o)
När vi pratat en liten stund kom Stefan så jag tänkte nu får det bära eller brista.. "Du stefan, jag kan inte det här datumet på utbildningen för då ska jag på Ultraljud i Ljungby " Då sken Stefan upp o sa grattis!! Gissa om jag blev lättad haha...Han sa att han hade hört lite rykte (Hmm!?) om detta så han var väl lite förbered haha..
Sen frågade han hur det var med mig och hur det gick o jobba o hur det kändes..
Han kom även ihåg vad han sagt vid mötet om min fasta anställningen och jag sa att jag tyckte det var lite pinsamt iomed att jag fick veta 1vecka efter att jag blivit fastantälld att jag var gravid men han sa att det hade kvittat för jag hade ändå fått fast - SKÖNT!
Han lovade även att han skulle fixa ett par byxor i större storlek när det behövdes haha..

Efter det gick natten mycket snabbare o en stor klump hade släpp i från magen haha..

Eek och Jonas fick även veta i natt...för resten berättar jag för när det passar..



Postat av: Ann-Christin

Lättad?? Det förstår jag. Ha det bra
kram Anki

2008-01-08 @ 15:36:52
Postat av: tessan

skönt att det gick bra =)

när ja berättade så blev de jätte arga =/

2008-01-08 @ 19:28:37
Postat av: Anna

Tessan:
Ja det var det verkligen, visste inte alls hur chefen skulle ta det men det gick över förväntan.
Va trist att de blev arga.

2008-01-08 @ 20:54:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................