Äntligen

Idag blir det en lite gladare blogg..
Natten har gått bra - över förväntan och jag har nästan kunnat jobba på som vanligt

Tror det kan beror lite på sömnen, att det blivit bättre för nu de 2 senaste dagarna har jag kunnat sova och mycket dessutom..
Har sovit mellan 10-11 timmar varje dag o det har varit behövligt och så får inte Daniel dåligt samvete för han är i garaget mellan 14-20 varje eftermiddag :o)

visst det är lite tråkigt för det känns som om man bara jobbar-sover-äter kvällsmat-jobbar..
Men åt andra sidan går veckorna snabbt :o)

Till helgen blir det vinslöv o jag och Elin ska nog kolla på bio, så jag får dumpa Daniel hos nån vänlig själ under tiden.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................