2008

Vi firade Nyår i Vinslöv hemma hos Madde,Kimmen och Gullungen = Väldigt trevligt..
O jag vann i poker...

Fast nu ska jag gå o lägga mig igen - Är jätte jättetrött...

Skriver mer i kväll/natt


Postat av: Fam Å-G

Ja det var trevligt och baccardin VÄLDIGT god!!:)
*Gott nytt år*
Kram

2008-01-01 @ 22:20:56
Postat av: Fam Å-G

Ja det var trevligt och baccardin VÄLDIGT god!!:)
*Gott nytt år*
Kram

2008-01-01 @ 22:21:20
Postat av: Daniel

baccardin va lite för go bara.. men va inte jag i familjen som hade bakis problemen haha jag va pigg o anna låg o sov med huvudvärk.. inte bra att vara nykter..

Gott Nytt år på er Fam Å-G..

2008-01-03 @ 03:56:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................