10 jan

Ännu en natt avklarad...
Håller på och lära mig den nya pluggmaskinen som endast har meny på DANSKA!!
maskinen har gått bra o lacken var bra så givetvis var pluggarna felskärda- alltid ska det vara något..men men natten gick snabbt iaf.
Veckorna bara flyger fram känns det som.. o det är ju bra för desto fortare har vi vår bebis hos oss..
Idag fick lite fler folk på jobbet veta det... så nu slipper jag hålla för näsan o jag har varnat alla för att lukta illa haha..
Det hände en hel del i magen nu känns det som...o jag har börjat få upp o kissa efter 2-3 timmar sömn...inget kul alls.. men inte så mycket att göra åt saken..
Hade även lite ont i ländryggen och Ljumskarna i natt men jag hoppas verkligen inte det är Foglossning..för jag vill arbeta så länge som möjligt...iaf. till Maj för sen tycke min BM att jag skulle gå hem... iom. att jag arbetar natt och heltid..

Tvyärr sover jag fortfarnade bort dagarna så jag och Daniel har inte så mycket tid tillsammans.. o när jag väl vaknat har jag oftast ett dj'cvlsk "morgon"humör... Piggast o gladast är jag på morgonen när jag kommit hem från jobbet så vi får passa på o tillbringa tid tillsammans då..

Nähä nu ska jag ner o äta min fiskgratäng..är hungig idag haha..


Postat av: tessan

*hihi* vänta tills du har 1-2 månader kvar då springer man på toa 1 gång i timman på natten *hehe* nää usch det är inget kul....

är det nån speciel lukt du inte tål nu??
ja mådde illa bara ja gick innanför dörrarna av gargaet närja väntade bella.. det va så per fattade det *haha*

kram

2008-01-10 @ 07:27:43
Postat av: Anna

Usch ja, inget jag ser framemot, vi har bara toa på nedanvåningen.
Nja.. Lök är nog värst annars är det rätt lugnt..änsålänge.
Okej haha..

2008-01-10 @ 16:10:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................