Veckan

Detta är nog första dagen denna veckan som är jag uppe innan 17!
Har varit lite dålig på att blogga så här kommer en liten sammafattning från helgen o framåt.

I Lördags var vi i Vinslöv, åt frukost hos mamma o pappa o sen lämnade jag Daniels hos dagens barnvakt Kimmen.
Sen körde jag och hämtade Elin, började med ett litet pit-stop på macken för att tanka sen begav vi oss mot Kristianstad.
Vi hämtade ut våra biobiljetter till Alvin och gänget sen gick vi bort till Videomix o handlade en varsin stor godispåse o dricka. Tillbaka till bion o köpte popcorn = ett måste på bio.
Bio var överförväntan o även jag tyckte den var rolig :o)
Efter det fick Elin välja matställe o det blev Max.
Sen begav vi oss hemåt trött o mätta.
image673



Hämtade upp Daniel hos fam. Åberg/Gustavsson sen blev det kvällsmat hemma hos mamma o pappa, alltid lika gott.. Sen körde vi hem till fam, Åberg/Gustavsson igen o kollade på tv o pratade skit.
Fick en stor påse med mamma kläder av madde - Tusen tack :o)
och massa mys av Anton
image674image675
Jag vilar som vanligt...


Söndagen tog vi Sovmorgon.. Daniel jobbade på natten och jag var ledig.. Så jag passade på att fixa med Gardinerna, iaf. till ena fönstret för det hänger fortfarnade vita i ena o de nya svart i det andra, tur fönsterna är åt olika håll haha..men får väl ta tag i det nu i veckan eller i helgen.
Hann ju även med en runda till IKEA med tobbe o Linnea, vi köpte en till hylla till tv-rummet o skoboxarna till hallen o byta ut våra dörrar till vitrinskåpet i matsalen.

Annars har veckan varit lugnt, jag har jobbar ute i automatpacken = skönt för ryggen har nästan inte ont längre, men har lyfter inte tungt längre så har väl med det att göra..
Något som inte är lugnt däremot är magen, den är inne i en växtperiod o det känns väldigt spec. och lite ont i emellanåt, men skönt att känna något så man vet att där är någon där inne.. o om 2 v. ska vi på UL =Spännande att få se bebis, vi har ju redan gjort 2 ul men det var i v. 9 o 12 så då såg man inte så mycket..

Nähä det var lite om min vecka, i kväll börjar jag 1 timme tidigare så bäst man sätter i gång med maten snart.
det blir Potatisgratäng o lövbiff.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................