Tönt

Jag fick den här trevliga ANONYMA kommentaren precis


Du har fått en kommentar till inlägget: Hallo

skrev:

Nä de är ju aldrig Annas fel när de är någonting

Svar: Det har jag aldrig sagt men det kan omöjligt vara mitt fel om jag kör på rätt håll på sträckan o den andra rallybilen VÄNDER!
Du verkar inte känna mig så bra så snälla ge dig, ett sånt inlägg gör ingen gladare.

Om du nu tycker så illa om mig VARFÖR läser du min blogg?

Avundsjuk på mitt perfekta liv eller? tråkigt att göra dig besviken men INGEN är perfekt.

Gissar att det var du som skrev ett Anonymt inlägg för ett tag sen också, jobbigt att behöva byta dator va?
Men nu är denna IP adressen OCKSÅ blockad så snälla lägg ner!!

Jag vill inte, men nu känns det som om jag kommer lösenordsskydda bloggen snart bara för att slippa sån fån som du..


Postat av: Ann-Chrisitn

Stå på dej många kramar faster

2008-02-01 @ 18:05:23
Postat av: Anonym

Stå på dej många kramar faster

2008-02-01 @ 18:06:22
Postat av: Karolina

Helt rätt Anna! :)
Fortsätt i den stilen!
Kram Karolina.

2008-02-01 @ 21:08:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................