Prisutdelning

Jaha då vart det dags för en sammanfattning av helgen..

Fredag lämnade jag älskade Lennart till Tobbe, han har alltså fått flytta hem igen, till huset där vi bodde innan där Daniels bror bor nu... och det gick bra och går bättre o bättre med tiden..Han kommer bra överens med tobbes 2 katter 1an i 2an = Skönt.
Vi åt även pizza hemms hos Daniel föräldrar på kvällen o kollade på film..

Lördag tog jag sovmorgon o Daniel åkte till garaget.
Sen packade jag resväskan o vid 15:30 åkte vi mot Huskvarna och årets dm prisutdelning, vi stannade för lite mat i värnamo.

Väl framma checkade vi in och fick vårt rum med 2 stora Queen siza sängar
image707
Vid 18:30 begav vi oss till entren för att mingla lite innan det var dags för prisudelningen
Jag och Daniel kom 2a i Smålands DM
image708

Daniel fick även gå upp på scen igen o då han genom sin 2a plats vann en förar och kartläsar utveckling i Millebygden den 10 Maj.

image709

Efter prisutdelningen var det Mat (inte så himla gott men ätbart)
image710

Efter middagen var det dans för dem som ville,

Fast därifrån har jag bara massa fyllebilder som Robban tagit så de skippar vi ;o)

Vid 1 sa jag tack o adjö, för då hägrade badkaret inne i rummet mer...
Men när Daniel kom vid 2 insåg jag att jag var jättehungrig så det blev nattamat på Shell..
Varsin korv med bröd o en kyckling o bacon sandwich.

Sen var det sängdags... i våra jättestora sängar - Skönt men på morgonkvisten saknade jag Daniel så då tog jag täcke o kudde o la mig i hans säng istället.

Vi hann även med en ekologisk frukost innan vi begav oss mot Diö igen..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................