One Love

Sitter och lyssnar på Lugna favoriter över datorn..åhh vad jag saknade den kanalen.. somnade nästan varje kväll till den kanalen hemma i vinslöv (och vaknade haha)

De spelade precis Låten "One Love" med U2 och Mary JB..Den låten får mig att minnas min första sommar här uppe i småland, jag och Daniel hade precis flyttat ihop på prov (vi skulle se hur det funkade över sommaren då jag fått sommarjobb här uppe)

Jag sommarjobbade inom Hemtjänsten och trivdes väldigt bra fast jag var liten skeptisk i början mot att jobba med "gamlingar" Skulle jag klara det?
iaf. denna låten spelades väldigt ofta och det märktes när vi ungdomar kört hemtjänstbilarna haha..Rix på och något högre volym än vanligt haha..

Jag blir helt varmt i kroppen när jag tänker på den sommaren.. saknar faktiskt mina tanter o farbröder och tänker alltid på dem när jag kör förbi någon av deras hus...

Och ja.... jag flyttade aldrig hem igen fast det var nära..samma e.m. vi bestämmt att jag skulle flytta hem igen för att jobba lite (hade mina förskolor där jag var timvikare) så ringde de från DIÖ förskola o ville att jag skulle komma på arbetsintervju o det vik:et fick jag...o sen har det bara rullat på med jobb... o i nov fick jag mitt första fast jobb på swedwood så nu lär jag bli kvar här även om jag saknar Vinslöv emellan åt..men vem vet..vi kanske flyttar ner om några år...den som lever får se...

Nä nu ska jag gå ner o duscha o sen ska jag väcka Daniel...tror jag ska hoppa i sängen haha..eller bara slänga mig över honom o pussa på honom..vi får se.. o lite barnslig får man vara ibland..

image721



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................