Köket

Det blev ingen säng..

Istället har jag fixat med tvätten, planerat vårt nya kök och ätit Cashewnötter..
Fick ett sånt sug på minimajs men så klart hade vi inte det hemma...mitt fel då det är jag som sköter inköpen i detta hushållet..så det fick bli varma cashewnötter istället..och det blev lika bra...fast jag är fortfarnade lite sugen på minimajs så får nog handla det när vi är nere i Älmhult sen... ska inom IKEA också o handla lite till mammsen.

Köket då:

Det går idag bara längs ena väggen (Väggen till vänster på vers. 1) med ett skafferi med dörr som man öppnar på "fel" håll placerat helt konstigt där det på vers. 1 står högskåp nu.
Vi kommer alltså bygga ut hela köket och få mycket mer förvaring och framför allt ett snyggt kök, förra ägarna var helnöjda med köket och luckorna var omlackade för bara ett år sen...hmm
Köket kommer att hänga ihop med matrummet ( förra ägarna hade glaskjutdörrar emellan)
Rummet fortsätter ut till höger på vers. 1 där vårt stora matbord ska stå.
Kyl o frys kommer stå kvar på samma ställe..
Svårt att förklara ni får helt enkelt komma hit o kika när det blivit klart ;o)
Det kommer bli IKEA´s Lidingö kök.

Köket innan

image717

image718

image719

image720




Kök vers. 1
image714



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................