I natt i natt

Då var det Onsdag igen...veckorna gå skitsnabbt (Skönt för då har vi vårt plutt hos oss snabbare)

Har varit i Lådpacken igår natt o inatt.. har gått hyfsat..bara maskinen som krånglat en del..

I natt fick jag första kommentaren om min mage också, att jag fått en söt liten kula haha..O nu börjar den verkligen synas, o inatt fick jag vika ner byxorna under magen..

Hann även med en stund Gravidprat med Fia på jobbet som ska ha i April, vi pratade om allt mellan illamående, vagnar, Ul och föräldrargrupper.. Kul att ha någon på jobbet att pratat med..för känner ju typ ingen här uppe..
Är en tjej till på jobbet som ska ha en månad efter mig, så är lite babyboom på natten på jobbet nu...Skoj.

Nähä nu ska jag göra Daniel sällskap i sängen...perfekt att krypa ner under hans täckte nu när han värmt upp det :o)


image694
Avslutar med en bild på "Mina" pojkar, Gullungen och Älsklingen



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................