Hallo

Äntligen börjar det vända, gick bra o jobba i natt.. Har fortfarnade ont i emellan åt men inte alls så som i förra o början på denna veckan.

Ikväll blir det mys med Daniel, har inte träffats allt för många timmar denna veckan (Då han fixar FEF efter sponordagen där jag krockade med den, dock inte mitt fel)

image661
Så vi ska lyxa till det med Kina mat nu när jag känner att jag kan äta det igen, har inte ätit det sen min illamående period i slutet på nov. o lite citronformage till efterrätt :o)



Vi började mysdagen lite imorse med Glass och barnfilmen om en råtta som kan laga mat..


Nähä om man kanske ska ta o fixa lite här hemma nu när man är uppe i vettig tid eller kanske krypa ner under det varma täcket igen o läsa HM katalogen som kom idag..

Imorgon blir det Bio med Elin - Alvin och Gänget.


Postat av: Anonym

Nä de är ju aldrig Annas fel när de är någonting

2008-02-01 @ 15:05:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................