Helgen

Julfesten var trevlig...
Maten OK
Underhållningen bra (Samma som på min julfest)
Vi satt vid "Ungdomsbordet" så det blev mycket skoj o trams :o)
Fri bar (Julmust o CocaCola för min del) och praliner till efterrätt - Mums.

Kalle hade varit jättduktig på kalaset...han skrek bara på vägen dit haha..
Mamma o han kom till julfesten vid 23 tiden o då var det lagom för oss också att köra hem.



Idag tog vi sovmorgon, Kalle sov nere hos Mamma så vi fick lite sovmorgon (jag var dock uppe o ammade kl 4 o 5:30)
Sen när vi ätit frukost o Kalle somnat åkte jag o Mamma till IKEA o shoppade loss...eller ja.. lite fick följa med hem idag b.la:

Sen skyndade jag mig hem och hämtade Daniel o en sovande Kalle, för vidare färd mot Barkhult och skogen..
Vi har nämligen varit o huggt en gran till oss i Svärfars skog idag.




Sen blev det pizza till kvällsmat innan vi gick in till AnnaLisa med en liten blomma, hon blir ju 65år idag.
Nu ligger Kalle i sin spjälsäng  o "tjabbar" , snart dags för sista målet mat för hans del..kanske får vi honom i säng lite tidigare ikväll..

Imorgon har vi inget spec. planerat...bara gå bort till text o skylt och beställa lite saker...en Julklapp till en väldigt god vän till oss..
och så blir det säkert en massa bus...Kalle har lärt sig låta som en bil o skrattar en massa när vi gör tillsammans med honom.. och så är hoppgungan är stort favorit.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................