Torsdag

Torsdag och imorgon blir Kalle redan 3 veckor - vart tar tiden vägen?

Igår tog vi det bara lugnt här hemma, fick stiga upp vid 8:30 för då kom rörmokaren som skulle fixa vår varmvattenberedare.
För när vi kom hem i tisdags efter Älmhultsbesöket så hade strömmen gått här hemma och efter lite om och men hittade Daniel felet - vår varmvattenberedare hade gått sönder.. Så nu har vi nog bytt/renoverat alla vitvaror (förutom kyl o frys) som fanns i huset sen vi flyttade in.. blir säkert dyrt också men varmvatten måste vi ha.. skönt man har en buffert för sånt här iaf.

Sen igår eftermiddag tog vi en lång promenad med vagnen.. med matpaus vid Diö båtsplats :O)
Mot slutet var det ingen trevlig promendad för mina tånaglar var lite långa så den ena tryckte in i tån brevid så det gick hål o började blöda - aj.


inatt överaskade Kalle oss båda med att sova 7½ timme!! Skönt...fast ändå är jag lite trött..men blir sån av att bara sitta inne o titta på honom..


Imorgon blir det en Skånetur... In till Hässleholms Festivalen med Lillebror, Jennie o Mamma o Pappa.
Sen sover vi i Vinslöv o går på kalas på lördag kvällen hos fam. Å-G :o)

Nä nu ska jag nog gå o göra sambon sällskap ute, vi ska få våra bilar rekondade idag.



Postat av: Marie Nilsson

Hej Anna!



Jag är Marcus (fotografs) lillasyster och har blivit helt kär i din blogg. Tycker att den är så härlig att läsa. Kände mig som en liten smygare här för fick din kod av Marcus när jag märkte att här var kod. Om du inte vill ha en smygare här så är det bara till att säga till, så ska jag försöka klara mig utan din blogg.



Grattis till dig och Daniel för Er söta lilla Rally Kalle.



Kramar från Marie

2008-08-07 @ 20:29:46
Postat av: Anna Larsson

Hejsan och Tack.

Kul att du gillar bloggen, klart du får läsa.. Snällt att du gav dig till känna :o)

Kram

2008-08-08 @ 09:32:30
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................