Vinslöv

Ja i fredags var vi i Vinslöv..
Lillebror bjöd in oss på kvällsmat.

Vi tog en promenad med barnvagnen innan, ner till Lansi o kollade lite kläder :o)
Och sen överaskade vi Mamma på hennes förskola.. innan vi gick bort till fam. Å-G o fikade lite.. Kalle var också hungrig som vanligt :o)


Sen blev det grillat hemma i Mamma o Pappas trädgård..Gott




Sen i Lördags kom Mamma och Mormor hit så Daniel var och körde tävling i Vimmerby.

Vi började med sen frukost och sen tog Mamma Kalle på promenad o Mormor intog mina rabatter och jag gick o vilade :o)
Det blev en heldag och nu är mina rabatter jättefina.. Till kvällsmat blev det b.la. nypotatis och böner (baconlindade med ost på) från mitt grönsaksland..





Så nu fick ni se lite av vår trädgård också..


Mamma o Kalle sjunger :o)


Postat av: Carolina

Alltid lika skönt att någon kommer å hjälper en.. Svärmor putsade min fönster en dag å städade.. Ååå de var skönt!!

2008-08-04 @ 19:49:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................