Helgen

Det har varit en underbar helg (och är fortfarnade)

I fredags hämtade jag Daniel på hans jobb när han slutat sen begav vi oss till Hässleholm, första stoppet blev Mekomonen men de hade inte vad vi sökte men det hade Nisses nämnligen Peltor hörselskydd till Kalle..
Vi handlade även konfimations present till Linnea, klocka till mig och  träningsskor o byxor till Daniel innan vi körde hem till Mamma o Pappa, lagom till Kalles lunch..Vår lunch åt vi på Graffitis uteservering..o för en gångs skull var inte Kalle hungrig när vi skulle äta ;o)


Pappa mys också Kalles morfar i bakgrunden som läser som Kadetter :o)


Hörselskydds testning innan festivalen
'
Vid kvart i 7 begav vi oss in till Hässleholm igen.. vi o Mamma o pappa.. ställde bilen hos Lillebror o Jennie o sen gick vi allesammans bort till Festivalen, vi gick ett varv innan vi slog oss ner på Kings Heads uteservering..
o Lagom till min mat kom var också Kalle hungrig haha..men det gick bra..Mamma som är dagisfröken skar mitt kött i småbitar :o)
När Maten var uppäten satt vi kvar en lång stund o lyssnade på musiken och kollade på folk..
sen bjöd Lillebror på Efterrätt - Munkar innan vi gick hem till hans o Jennies lägenhet för det var mat dags igen..


Kalle sov så gott i Jennies famn

Hemma i Vinslöv var vi vid 00:30 tiden.

Sen på morgonen tog Mamma Kalle så jag fick sova ostört...de kollade på OS tillsammans.

Efter frukosten åkte jag o kalle o mamma in till Hässleholm för lite mer shopping..
Av henne fick jag en jättefin scarfs o en amningsBH o Kalle fick 3 veckors present.. Vi har världens bästa Mamma/Mormor :o)

Kalle o Mormor

Sen på kvällen var det dags för Kimmens 30 års kalas 1 år sent ;o)
O precis som vanligt var Kalle hungrig när jag skulle äta.. tur Madde bjöd på sin goda pasta sallad så det gick bra o äta ändå... perfekt när man ammar för alla andra passar upp en ;o)
Kalle fick present av Gullungen också..en jättesöt Bodysuit o sen bitleksak.

Gullungen och Kalle

Hemma i Diö var vi vid midnatt... lagom för lite mat för Kalle.. Så vi låg i sängen o kollade på en värsting på Wallstreet.


Postat av: tessan

hihi guuuu så gooooooo han är =)



bella säger : "titta bebis"



ja sa : ja kalle.



bella : "aa alle"



hihi

2008-08-10 @ 19:22:33
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................