Torsdag em / kväll

Jag tog ett ryck här hemma igår iaf. när Kalle sov...städade och plockade undan.. inte för att här var så jätte uppställt men här låg grejer lite över allt..

Sen när Kalle vaknat och fått mat gick vi och postade 2 brev.

Efter det kollade vi på top model och fixade med kvällsmaten och sen kom Daniel hem :o)

Och medans jag stekte maten (det blev stekt nypotatis och baconsås) och gjorde kladdkaka körde Daniel o Kalle o handlade glass i liatorp..

och eftersom det var min dag igår (Vänsterhäntas) så fick jag en bukett rosor av Kalle när de kom hem men jag gissar att hans pappa var rätt så mycker inblandad i det ;o)

Sen hann vi precis äta upp till Daniels kusin Ronny och hans sambo Ann-Marie kom..trevligt..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................