BVC o rallymöte

Idag har jag och Kalle haft en mys morgon..
Fast det var inte lika mysigt när han bajsade så det rann ut vid sidan på mig!!
Men testade att duscha tillsammans med honom o det verkade han gilla...brydde sig inte när det rann i ansiktet på honom..utan han blundade bara o var hu lugn som helst... det var desto mysigare..

Sen somnade vi om och sov till kl 13 :o)

Men lite vettigt har vi hunnit med, kl 15 var vi på BVC och vägde o mäte vår lilla älskling o han han följer sina kurvor perfekt :o)
Kommer inte ihåg exakt vad han gått o växt får skriva det sen ikväll..

För nu ska jag äta lite glass sen är det Styrelsemöte..

Igår var Kalle på sitt första rallymöte, inför Silverratten... jag tyckte jag hade tajmat in amningen pefrekt men så klart var Kalle hungrig mitt i..men det gick bra det med.. han smaskade lite högt bara haha


Postat av: tessan

nix otto o vi ska inte dit, stefan ska la köra där tror ja!

vi åker t sthlm på torsdag o stannar till på lördag.

ska låna stefans lgh.



kram

2008-08-12 @ 12:05:51
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................