3 veckor

3 veckor idag..vid denna tiden för 3 veckor sen jag gick hemma hos mamma o pappa med värkar som precis börjat..

Kalle var vaken hela kvällen igår så jag fick sovmorgon idag igen :o) Han vaknade inte förrän 05:30! och då låg han på mage med benen långt uppe under sig.. jag la honom på sidan igår kväll så verkar vara lite livlig i sängen precis som jag är haha
Sen efter mat o ny blöja somnade vi om i dubbelsängen båda två.



Kalle badade igår också..var nog skönt för han somnade nästan denna gången också, o det syns på hans hår för det står rakt upp nu :o)

Nu ska jag ta och packa till oss alla 3, sen ska vi hämta ut paket i Liatorp...en bärbar hårddisk som vi ska ha som backup med alla bilder på... har ju några stycken allaredan..

Sen ska vi hämta Daniel på hans jobb... han har varit duktig o cyklat till jobbet både igår o idag och sen åker vi ner till Hässleholm... b.la. ska Peltor hörselskydd inhandlas till Kalle så vi kan gå på festivalen ikväll..

Och vidare till Vinslöv sen så klart...  Tror där är några som saknar Kalle ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................