Veckan...

Tar en liten paus i Lilla Silverratten arbetet... Alla kuverten är färdiga för att skicka så jag ska strax gå igenom papperna till de olika TK:arna.

Iaf. Veckan som gick....

Söndag: Renovering av Kök, snälla Morgan var här o hjälpte oss, grillade och vår Ugn/Spis la av..

Måndag: Renovering av Kök, det mesta klart nu, Ugn o spis fortfarnade kass ( 2 år gamal och den stänger av sig själv)

Tisdag: Älsklingen 25 år!! Fick paket på sängen sen åkte vi till Älmhult o handlade.. Kalas för Daniel familj på kvällen, vi åt Tacos.. Ugn o spis fortfarnade kass, startade för att stänga av sig 3 min senare så fam. Petersson fick ta med sin kokplatta, spisen startade dock sen igen så vi kunde steka klart köttfärsen där o ha efterrätten i ugnen.

Onsdag: Städade här hemma.. tog det lugnt, började tidigt - VD-info.

Torsdag: Tog vi rallybilen ner till Älmhult, hjulinställning på AP-däckservice, Mat på torggrillen och shopping på Presenten. Jag gjorde synundersökning o vi beställde båda nya glasögon.

Fredag: Upp tidigt..eller ja jag snoozade 1 timme :o) , Packade o körde ner till Vinslöv o ställde ekipaget där.. Vidare in till Hässleholm, åt pasta och beställde vår fina barnvagn på Nisses.


Handlade en svart mamma topp på H&M och halsband på glitter. Hem till fam. Åberg/Gustavsson, bort till Mormor, kvällsmat hos mamma o pappa tillsammans med Lillebror o Jennie, Mio och Mormor innan vi åkte in till Kristianstad för att besiktiga FEF, blev en lång kall kväll som avslutades med fika hos Micke (Daniels co-driver)

Sen somnade jag nog innan jag lagt huvudet på kudden...

Lördagen får ett alldeles eget inlägg..


Postat av: Anonym

Hej!

Vart har du hittat den grymt snygga diskmedelsbehållaren?

2008-04-21 @ 20:57:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................