Idag..

Idag har vi hunnit med en massa, dock inte hemma..

Började med Biblioteket i Älmhult o kollade på vår granne Anna-Lisas utställning med lapptäcken till barn, ska ju fått ett till vår bebis.

Sen började vi bort till AP-Däckservice.där var det fullt upp som vanligt, lämnade lite papper o pratade lite med Anders iaf,

Vidare till MVC, allt såg bra ut, magen växte som den skulle, hjärtljuden snittade 152slag/min och jag hade gått upp ca 3 kg alltså ca 5 totalt. Vi fick en massa nya tider, På måndag ska vi till Ljungby o träffa en läkare för det kan nog bli aktuellt med sjukskrivning för min del då min rygg/bäcken inte orkar mer, fick även tid till Glukosbelastning nästa vecka, UL i Juni för att kolla så moderkakan flyttat sig och så fick vi hoppa in i en föräldrar grupp, de hade börjar igår med den o missat oss..men vi ska gå igenom första "lektionen" med BM själva istället, det var om andning b.la. profylax (stavning?)

Sen körde vi till Hartmans hörna o år lunch - goda baguetter, när vi vara klara gick vi tvärs över gatan till Krumelura o köpte kräm till tuttarna :O)

Vidare till Byggcenter o kollade ut nytt tak till uterummet och pratade med dem om vår ugn/spis.

Sen åkte vi till IKEA och shoppade det sista till köket (gångjärn o handtag)

Och så avslutade vi på Maxi med handling inför Kalaset på lördag...

Så nu ska jag gå o vila lite innan det är dags för kvällsmat så jag orkar med natten..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................