Hej Hopp

image869image868

Hej allesammans.

Idag har varit en lång dag...steg upp vid 14, åkte ner till Älmhult. handlade på Volvo o det sista till kalaset på Maxi
Sen har jag gjort 4st tårtor till Daniels 25 års kalas på lördag (Frusna tårtor)
Sen fick jag så ont att det blev lite Amelia läsning o lösgodis i sängen innan kvällsmaten skulle fixas..
Och jag hann städa lite på ovanvåningen också..

Och nu ska jag strax åka till jobbet.. jobba till 05:36 sen kommer Mamma vid 06:30 o hämtar mig...vi ska nämligen till Ullared o GeKås imorgon... handla lite bebisgrejer, typ tvättlappar o sängkläder o lite så..

Sen blir det bara hem o duscha för kl 18 ska vi kolla på Daniel lillasyster Linnea när hon spelar Teater o efter det ska vi ut o äta med Daniels familj för att fira hans pappa.

På lördag blir det första en runda på torget, ÄMK ska ställa ut en Rallybil o dela ut info om Lilla Silverratten..
O sen kl 14 börjar kalaset här hemma...

Nähä nu var det dags o hoppa i jobbekläderna..

Ha en bra natt allesammans.


Postat av: Madelene

hihihi . vad stor och fin mage du har :)
Vill med !!! ;)

2008-04-27 @ 10:42:43
URL: http://madelenedahlen.blogg.se
Postat av: Anna

Ja nu börjar det både synas o märkas rejält, bara klippa tå naglarna tar en evighet haha.

2008-04-28 @ 12:34:46
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................