Fredag

Äntligen helg..

Fast natten gick riktigt bra, visst hade ont men det gick hyfsat att jobba ändå också bjöd ju Ek på glass, maränger, bananer o chokladsås till andra rasten :O)
Och de svart lådfronterna var inte så dåliga som i torsdags... har fått ett litet hat mot våra nya luckor - Svart applåd, vi måste ha handskar på oss, extra underlägg i paketen och massa sånt extra... Tar dubbelt så långt tid mot de vanliga luckorna. men men.. tur vi inte ska köra de så ofta..


Nu ska vi strax beger oss ner till Vinslöv ska bara lasta rallybilen först..

Pratade precis med mormor, hon var i Kristianstad o shoppade :O) Så då blev jag också sugen på lite shoppning..spec. med tankte på att jag fick nästan 3000 mer i lön denna veckan..


Måste köra ny mixer också, vår staxmixer är helt paj, men tror jag använder det sista på presentkortet jag fick efter mina dagar med Finja Betong eventet på det.. Måste ju kunna göra blåbärssmoothie när Tobbe kommer på besök.

Så störigt det är 29 st anmälda till Lilla Silverratten och vi skulle stänga vid 30!! Kan inte nån snäll själ anmäla sig.. sen visst vi vet inte om det kan bli tävling p.g.a. vädret men vi jobbar för det iaf.

Nähä packa det sista o lasta... håll tummarna för oss (Daniel o micke iaf.) på lördag...
Själv kommer jag vara skitnervös..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................