Vår helg - Pappa 48 år

Vi började vår tripp i fredags på Subway med varsin baguette - så gott..
Sen vidare till Biltema, handlade en spade till pappa, växellådsolja o fler smyckes boxar till mig o mamma.
Vidare mot vinslöv o fam. Åberg/Gustavsson, möttes av en leende Anton i fönstret, vi fikade o jag tog en massa bilder på Anton som vanligt haha..

När kl närmade sig 16 körde vi hem till mamma o pappa, skalade ägg o väntade på gästerna - Som var ovanligt sena för att vara Larsson släkten ( bara 15 min tidiga haha)

Det blev en trevligt kalas med god mat o trevligt sällskap... jag hann även med lite sexualkunskap med mina kusiner på 15-14 o 8 år haha... Fast Hampus skämdes mest..

Vid 9 (tror ja) lämnade vi vinslöv för hemfärd..






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................