Torsdag..

Kl är 19:15 o nu har jag varit uppe i lite mer än 26 timmar..o det känns...börjar bli rätt sleten..

Var en rätt lugn natt på jobbet, förutom att hissen pajade och jag VÄLTE en pall, men som tur bara skrotluckor.. svängde försnabbt med trucken men men, nu har jag gjort det med..

Annars har ja tillbringat dagen på Finja Betong i just Finja utanför Hässleholm.
8:30-16:30...lååång dag men varit riktigt skoj..

Jag och 4-5 andra trevliga killar har åkt som kartläsare i 740/940 som Finja betongs inbjuda gäster/Anställda fått köra på en bana... väldigt spännade...  o Alltid lika kul när det tror de är Colin McRae... o en lyckades rasa kopplingen FAST jag sagt åt honom 30 sek innan att vara försiktig med lådan..

Ska åka massa rally även imorgon o på lördag...spännande...

Men först ska jag sova....typ om 15 min..är dödstrött..

God natt



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................